luni, 23 noiembrie 2009

Basescu - acelaşi şmecher politic uşor expirat

Liderul PNL Crin Antonescu a declarat, luni, că lui Traian Băsescu îi lipseşte practica politică a consevcenţei, construindu-şi pledoaria pe o premisă greşită, fiind "acelaşi şmecher politic uşor expirat", care îşi încearcă "farmecele deja depăşite", pentru ultima oară, în faţa electoratului.
"Domnului Băsescu conţinutul noţiunii de consecvenţă şi practica politică sau de alt fel a consecvenţei nu-i e familiară. Eu aş spune înainte de toate că domnia sa şi-a construit această pledoarie politicianistă 100% pe o premisă greşită, aceea că eu m-am aruncat în braţele lui Mircea Geoană, că m-am aliat. Eu nu am anunţat nicidecum astăzi (luni - n.r.) că îl susţin pe Mircea Geoană. Eu am anunţat astăzi că în niciun caz nu îl susţin şi nu tratez şi nu cad la învoială cu domnul Traian Băsescu", a afirmat, la Realitatea TV, Crin Antonescu.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Un proverb romanesc spunea: Daca taceai filozof ramaneai. Acum ce faci, pui stampila pe Geoana? Nu ti se usuca mana? De tine este bine ca esti din Iasi si acolo nu au venit minerii.