vineri, 15 ianuarie 2010

Geoana: Intrebarea este daca are cineva interesul sa faca din PSD un catelus de casa al lui Basescu



















"Indraznesc sa va spun in seara aceasta ca o sa va dezamagim ca partid din punct de vedere al congresului care o sa vina. Nu ca o sa va dezamagin in sensul ca nu o sa fie o eventuala competitie, dar o sa va dezamagim in sensul bun, pentru ca noi o sa venim cu o echipa robusta, o sa venim cu un program de modernizare agresiva a partidului nostru si ca vom veni cu un proiect pentru aceasta tara care sa reprezinte adevarata substanta a acestui congres". (...)

"Da, am de am de raportat in fata colegilor mei despre cei cinci ani de mandat ai mei, am si un lucru pe care mi-l reprosez, am si un program de modernizare al partidului, care a dat pana la urma cinci milioane si ceva de voturi la ultimele alegeri, si sunt absolut hotarat sa il continui cu cei care doresc sa fie alaturi de mine". (...)

Eu inteleg dorinta multora sa vada PSD zbuciumand-se, spargandu-se. (...) Problema este daca cineva are interesul ca PSD sa aiba hemoragie, sa se sparga si sa devenim un fel de catelus de casa al lui Basescu. Asta este de fapt adevarata intrebare si in clipa de fata vreau sa va spun ca exista o imensa majoritate in partid care respinge o astfel de teza" (...)

"Nu spun vorbe mari, dar, la modul cum s-a asezat imparateste peste Romania, Basescu si clanul lui, la modul cum au stiut sa fure alegeri atat de profesionist, la modul in care aloca resursele pe criterii strict clientelare, nevoia unui mare partid in opozitie care sa redevina alternativa la aceasta putere este obligatorie si acesta este rolul sa fac PSD o alternativa temeinica la actuala putere".

Preluare de pe ziua

Niciun comentariu: